Szponzorált tartalom: A mindennapok tisztasága (X)

Átlagemberként járványhelyzetben szembesültünk igazán a higiénia fontosságával. Az 1960-as évektől felnövő generációk számára az étkezés előtti kézmosás, a rendszeres tisztálkodás még elegendőnek bizonyultak alapvető higiéniai óvintézkedésként. A tél beköszöntével rendszeresen megsokasodó influenza és a nyári szalmonella fertőzéseken túl a társadalom széles rétegei a mából visszatekintve erre a hat évtizedre, ezt az időszakot a vírusbéke éveiként értelmezhetik.

Az első vészjelek a messzi Kínából érkeztek. Ekkor, 2019 decemberében Vuhanban diagnosztizálták az első SARS-CoV-2-ként azonosított vírus okozta Covid19 elnevezésű megbetegedéseket. A lokalizálhatónak remélt esteket követően elindult folyamat azonban feltartóztathatatlannak bizonyult.

A Covid19-et az Egészségügyi Világszervezet (WHO) világjárvánnyá nyilvánította. A későbbiekben készült WHO statisztikák szerint 2022 januárjáig több mint 340 millióan fertőződtek meg a vírussal, és 5,5 millió ember halt bele. A betegség megelőzése céljából több vakcinát is kifejlesztettek, amelyekből összesen közel 10 milliárd adag oltást adtak be 2022 januárjáig. Ekkortól a higiénia fogalma picit átértelmeződött mindannyiunkban. Immár nem csak egészségügyi szakemberek, de az átlagos állampolgár is rendkívül fontosnak ítéli a prevenció jelentőségét.

Tájékoztató ábrák jelentek meg a nyilvános kézmosó helyeken, melyek a helyes kézmosást demonstrálják, s az emberek többsége gondosan átnézte és megfogadta ezeket a tanácsokat. Mindez igen hasznos, de a higiénia nem korlátozódhat mindössze a személyes tisztaság megőrzésére, ugyanilyen fontos a környezetünk, a minden nap bejárt terek tisztán tartása is. Ezek közé tartoznak a munkahelyek, de az üzletek, bevásárlóközpontok is. Ráadásul ilyenkor nyáron a plazák a kamaszok gyakori találkozási helyei is, ahol kellő odafigyelés híján könnyen megfertőződhetnek.

Ezen segíthet egy olyan vállalkozás, amely céljául tűzte ki a makulátlanul tisztán tartott környezet megteremtését, legyen szó munkahelyről vagy nyilvános terekről. Ugyanakkor aki ilyen vállalkozáshoz fordul, szeretné, ha minden tekintetben megbízható, referenciákkal rendelkező partnerre találna.

A Westfarm Bridge folyamatosan bővülő stábja által minden nap több alkalommal takarított beltéri munkaterületeken (Knorr-Bremse), közösségi terekben (Westend Shopping Center) a legkényesebb elvárásoknak is eleget tesz tevékenysége során. Ezért ha szakavatott és megbízható higiéniai partnert keres, érdemes a Westfarm Bridge széles szolgáltatási spektrumát igénybe vennie.

(X)